Granna | Kdo umyje nádobí?
Kód: 02382Související produkty
Detailní popis produktu
Díky této svižné a zábavné postřehovce se už nemusíte hádat, kdo umyje nádobí. Rozhodne o tom totiž výsledek hry, jejímž cílem je zbavit se co nejrychleji karet se špinavým nádobím.
Na počátku hry mají všichni hráči před sebou kartičky rozmístěné v daném pořadí a obrácené „čistou“ stranou vzhůru. Ve svém tahu pak mohou provést jednu ze dvou akcí: otočit libovolnou vlastní kartičku z „čisté“ strany na „špinavou“, nebo se zbavit již dříve otočené „špinavé“ kartičky tak, že ji položí na jinou „špinavou“ kartu buď stejného druhu, nebo stejné barvy. Zábavná hra nejen procvičí postřeh, rychlé reakce a schopnost soustředění, ale vyřeší i nepříjemnou povinnost po obědě…
Hráči a čas
Věk: 6+
Počet hráčů: 2-4
Doba hry: 15 min
Obsah balení
- 24 oboustranných kartiček (4 misky s polévkou, 4 hlavní chody, 4 nápoje, 4 dezerty, 4 vidličky, 4 nože)
- pravidla
Další parametry
Rozměry balení: 13 x 13 x 5,5 cm
Doplňkové parametry
Kategorie: | Hry na postřeh a šikovnost |
---|---|
Hmotnost: | 0.7 kg |
Co rozvíjí: | Soustředění, Postřeh |
Věk: | 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 a více |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Granna představuje skupinu dětských vzdělávacích společenských her doporučovaných logopedy a dětskými psychiatry. Nabízí hry, které s dětmi „rostou“, protože se dají hrát mnoha různými způsoby tak, aby byly pro danou věkovou kategorii vždy srozumitelné a atraktivní. Granna® nabízí sérii her s názvem Smysly, která podporuje znalost pěti základních smyslů. V prodeji jsou také hry s barvami zaměřenými na zrak, či se zvuky orientovaná na sluch či hra s vůněmi zaměřená na čich. Pod názvem Mé první hry najdou zákazníci sérii her určenou dětem již od dvou let, kterou si rodiče těch nejmenších rychle oblíbili. Řada Klub předškoláka, určená dětem předškolního věku, obsahuje šest her, se kterými se děti často seznamují ve školce. V nabídce jsou rovněž kvízové hry pro školáky či hry zaměřené na přirozené využití matematiky, jako je např. Superfarmář, podporovaný MŠMT.