Headu | Montessori: Emoce a každodenní činnosti (CS)
Kód: HECS53191Detailní popis produktu
Krabice obsahuje 3 druhy karet. První vyjadřují různé emoční stavy, druhé každodenní úkony a třetí pak části těla. Karty jsou zdrsněné, aby dětem pomohly jse ještě lépe soustředit na to, co vidí, a efektivněji se učily zobrazené pojmy. Pro každou skupinu karet je navržena řada aktivit pro děti ve věku 1–2 let, které vedou vychovatelé/rodiče, a také hry pro starší děti (3–4 roky).
- rozpoznávejte emoce a výrazy obličeje (znuděný, smutný, spokojený, naštvaný)
- dělejte podle nich každodenní činnosti (chodit, zpívat, číst, kreslit)
- poznávejte části těla (ucho, noha, břicho) pozorováním dětí na obrázcích. Bavte se jejich smícháním a vytvořte legrační obličeje!
Rozvoj dovedností: Rozpoznávání a vyjadřování emocí · Rozpoznávání každodenních činností · Rozšíření slovní zásoby · Rozvíjení představivosti
Obsah balení: 36 karet, český a slovenský návod ke hře
Doplňkové parametry
Kategorie: | První dětské hry |
---|---|
Hmotnost: | 0.3 kg |
Jazyk: | čeština, slovenština |
Materiál: | karton (papír) |
Rozměry balení: | 20 x 15 x 5 cm |
Věk: | 1, 2, 3, 4 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Headu vytváří zábavné a vysoce kvalitní hry, hračky, knihy a aplikace pro rozvoj základních dovedností dětí pomocí inovativních výukových metod (např. Montessori). Hry a hračky Headu jsou zábavné, poutavé a vyrobené z odolných a vysoce kvalitních materiálů (ze dřeva, z papíru, textilií a dalších).
Všechny produkty jsou vyráběné v Itálii za přispění pokrokově smýšlejících autorů, designérů a ilustrátorů z celého světa. Výzkumné centrum společnosti spolupracuje s prestižními pedagogy, učiteli a odborníky na rozvoji dětí.
Během procesu učení a při budování dovedností používají děti svůj mozek různými způsoby, jako by čerpaly z různých sad „intelektuálních zdrojů“. Ve společnosti Headu jsou si toho vědomi a rozvíjí různé oblasti inteligence dětí:
- Osobnostní intrapersonální inteligence vidíme silně u osob vědomých si svých vlastních pocitů a emocí. Tyto děti jsou vnímavé i (sebe)kritické, jsou schopné se rozhodovat a dosahovat cílů.
- Jazykově-verbální inteligence je typická pro osoby, které využívají bohatou slovní zásobu kreativním způsobem a vyjadřují se jasně a věcně, a to ústně i písemně. U některých dětí můžeme tyto tendence pozorovat již v raném věku.
- Logicko-matematickou inteligenci můžeme vidět u dětí, které jsou velice dobré v počítání z hlavy, jsou schopné rozčlenit a správně zařadit jednotlivé objekty, rozumějí vztahům mezi věcmi a jsou schopné se úspěšně vyjádřit a pohybovat v umělém způsobu chování.
- Přírodní inteligence se projevuje ve zvláštní vnímavosti k přírodě, životnímu prostředí a lidským bytostem. Tato vnímavost vede k podrobnému rozpoznávání a roztřídění rozmanitostí světa kolem nás.Touto inteligencí jsou obdařeni především vědci. Děti obdařené touto inteligencí projevují zvláštní zájem o přírodní jevy, zvířata a rostliny.
- Tělesně-pohybovou inteligenci najdeme u každého, kdo je schopen kontrolovat a koordinovat své vlastní pohyby, kdo má vyvinutou mimiku a bohatou řeč těla, kdo obratně manipuluje s různými předměty. Obecně řečeno, je to inteligence u jedinců, kteří dokonale ovládají své tělo. Toto lze vypozorovat u dětí, které mají dobrý cit pro rovnováhu a tělesnou koordinaci a které projevují talent pro manuální činnosti, používají spíše non-verbální styl komunikace a rády se hýbou a sportují.
- Vizuálně-prostorová inteligence je typická pro lidi, kteří vnímají a zapamatují si snadno jednoduché i složitější formy, pamatují si vnější vzhled jednotlivých předmětů a mají dobrý smysl pro orientaci. Tuto inteligenci lze pozorovat u dětí, které mají dobrou paměť na detaily, které vytvářejí grafické kompozice a které jsou schopné se rychle zorientovat v novém či cizím prostředí.