Headu | Montessori: Lidské tělo pod rentgenem (CS)
Kód: HECS53238Související produkty
Detailní popis produktu
Sestavte velké kouzelné puzzle a prostudujte obrázek, který jste sestavili. Objevujte fascinující zákoutí lidského těla, podívejte se na úžasné detaily důležitých orgánů, systémů, kostí a mnoha dalšího. Sledujte to, co není vidět pouhým okem, za pomoci kouzelné baterky.
Tato sada pomáhá dětem pochopit složitou strukturu lidského těla tvořenou různými systémy, orgány a částmi, které umožňují našemu tělu vykonávat specifické funkce.
Rozvoj dovedností: Znalost lidského těla - funkcí těla a životně důležitých orgánů · Aparát a systémy · Pozorovací a vědecká metoda · Pozornost a soustředění
Obsah balení: 84 dílkové puzzle, 10 oboustranných karet, 1 mazatelné pero, 1 UV baterka (vyžadující 3 AAA baterie, které nejsou součástí balení)
Doplňkové parametry
Kategorie: | Modely a didaktické pomůcky |
---|---|
Hmotnost: | 0.35 kg |
Baterie: | 3x AAA |
Co rozvíjí: | Soustředění, Znalost |
Materiál: | karton (papír) |
Rozměry: | 23 x 17 x 5 cm |
Věk: | 6, 7, 8, 9, 10 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Headu vytváří zábavné a vysoce kvalitní hry, hračky, knihy a aplikace pro rozvoj základních dovedností dětí pomocí inovativních výukových metod (např. Montessori). Hry a hračky Headu jsou zábavné, poutavé a vyrobené z odolných a vysoce kvalitních materiálů (ze dřeva, z papíru, textilií a dalších).
Všechny produkty jsou vyráběné v Itálii za přispění pokrokově smýšlejících autorů, designérů a ilustrátorů z celého světa. Výzkumné centrum společnosti spolupracuje s prestižními pedagogy, učiteli a odborníky na rozvoji dětí.
Během procesu učení a při budování dovedností používají děti svůj mozek různými způsoby, jako by čerpaly z různých sad „intelektuálních zdrojů“. Ve společnosti Headu jsou si toho vědomi a rozvíjí různé oblasti inteligence dětí:
- Osobnostní intrapersonální inteligence vidíme silně u osob vědomých si svých vlastních pocitů a emocí. Tyto děti jsou vnímavé i (sebe)kritické, jsou schopné se rozhodovat a dosahovat cílů.
- Jazykově-verbální inteligence je typická pro osoby, které využívají bohatou slovní zásobu kreativním způsobem a vyjadřují se jasně a věcně, a to ústně i písemně. U některých dětí můžeme tyto tendence pozorovat již v raném věku.
- Logicko-matematickou inteligenci můžeme vidět u dětí, které jsou velice dobré v počítání z hlavy, jsou schopné rozčlenit a správně zařadit jednotlivé objekty, rozumějí vztahům mezi věcmi a jsou schopné se úspěšně vyjádřit a pohybovat v umělém způsobu chování.
- Přírodní inteligence se projevuje ve zvláštní vnímavosti k přírodě, životnímu prostředí a lidským bytostem. Tato vnímavost vede k podrobnému rozpoznávání a roztřídění rozmanitostí světa kolem nás.Touto inteligencí jsou obdařeni především vědci. Děti obdařené touto inteligencí projevují zvláštní zájem o přírodní jevy, zvířata a rostliny.
- Tělesně-pohybovou inteligenci najdeme u každého, kdo je schopen kontrolovat a koordinovat své vlastní pohyby, kdo má vyvinutou mimiku a bohatou řeč těla, kdo obratně manipuluje s různými předměty. Obecně řečeno, je to inteligence u jedinců, kteří dokonale ovládají své tělo. Toto lze vypozorovat u dětí, které mají dobrý cit pro rovnováhu a tělesnou koordinaci a které projevují talent pro manuální činnosti, používají spíše non-verbální styl komunikace a rády se hýbou a sportují.
- Vizuálně-prostorová inteligence je typická pro lidi, kteří vnímají a zapamatují si snadno jednoduché i složitější formy, pamatují si vnější vzhled jednotlivých předmětů a mají dobrý smysl pro orientaci. Tuto inteligenci lze pozorovat u dětí, které mají dobrou paměť na detaily, které vytvářejí grafické kompozice a které jsou schopné se rychle zorientovat v novém či cizím prostředí.