Headu | Montessori - Můj domeček
Kód: HEIT20836Detailní popis produktu
Sada her MŮJ MONTESSORI DOMEČEK je učební pomůcka pro rozvoj samostatnosti, sebedůvěry a sebeúcty. Je inspirována teoriemi Marie Montessori, podle nichž musí být hra příjemná, konstruktivní a spontánní, aby děti rozvíjely řadu schopností a dovedností (např. osobní identita, kreativita, intuice, důvtip, pozornost, logické myšlení, jazyk a sociální vztahy).
Hra je určená pro děti ve věku dva až pět let. V této fázi vývoje se rozvíjí zájem o svět kolem nich a zvídavost.
Možnosti her:
Postav dům - Děti bude bavit skládání šesti skládaček místností a přiřazování 30 předmětů do jednotlivých místností a jejich přesouvání a budování velkého domu. Mohou si hrát samy nebo mohou rozdělovat předměty do kategorií podle jednotlivých místností, do kterých patří.
Bingo místnosti- Tuto hru hrají minimálně dva a maximálně šest hráčů. Každé dítě si zvolí kartu místnosti a položí ji před sebe na stůl. 30 tvarovaných kartiček s předměty se zamíchá a rozloží obrázkem dolů na hrací plochu. Děti jedno po druhém obrací kartičky předmětů. Pokud předmět patří do jejich místnosti, vyhrají ho a položí ho do místnosti, pokud ne, vrátí kartičku obrázkem dolů na hrací plochu. Vyhrává dítě, které jako první doplní všech pět předmětů do karty místnosti.
Najdi vetřelce - Tuto hru hrají dvě dvojice dětí. Do krabice vložte čtyři předměty z jedné místnosti a jednoho vetřelce. Jeden hráč z dvojice musí běžet ke krabici, najít vetřelce a pak běžet zpátky a dát ho svému spoluhráči, který musí nahlas říct název vetřelce. Vyhrává dvojice, která to zvládne jako první.
Najdi tvar - Tuto hru hrají dvě dvojice dětí. Do krabice vložte 30 tvarovaných kartiček předmětů. Dospělý řekne počáteční písmeno předmětu, který mají děti najít. Jeden hráč z každé dvojice musí běžet ke krabici, najít předmět a pak běžet zpátky a dát ho svému spoluhráči, který musí nahlas říct název předmětu. Vyhrává dvojice, která to zvládne jako první.
Obsah balení:
- Kartičky s obrázky místností v domě (6 ks): kuchyň, obývací pokoj, koupelna, ložnice, terasa, půda.
- 30 ks různých tvarů znázorňujících předměty, které se v místnosti nacházejí (pět pro každou místnost).
Doplňkové parametry
Kategorie: | První dětské hry |
---|---|
Hmotnost: | 0.94 kg |
Co rozvíjí: | Logika, Soustředění, Znalost |
Rozměry balení: | 24,5 x 24,5 x 5,5 cm |
Věk: | 2, 3, 4, 5 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Headu vytváří zábavné a vysoce kvalitní hry, hračky, knihy a aplikace pro rozvoj základních dovedností dětí pomocí inovativních výukových metod (např. Montessori). Hry a hračky Headu jsou zábavné, poutavé a vyrobené z odolných a vysoce kvalitních materiálů (ze dřeva, z papíru, textilií a dalších).
Všechny produkty jsou vyráběné v Itálii za přispění pokrokově smýšlejících autorů, designérů a ilustrátorů z celého světa. Výzkumné centrum společnosti spolupracuje s prestižními pedagogy, učiteli a odborníky na rozvoji dětí.
Během procesu učení a při budování dovedností používají děti svůj mozek různými způsoby, jako by čerpaly z různých sad „intelektuálních zdrojů“. Ve společnosti Headu jsou si toho vědomi a rozvíjí různé oblasti inteligence dětí:
- Osobnostní intrapersonální inteligence vidíme silně u osob vědomých si svých vlastních pocitů a emocí. Tyto děti jsou vnímavé i (sebe)kritické, jsou schopné se rozhodovat a dosahovat cílů.
- Jazykově-verbální inteligence je typická pro osoby, které využívají bohatou slovní zásobu kreativním způsobem a vyjadřují se jasně a věcně, a to ústně i písemně. U některých dětí můžeme tyto tendence pozorovat již v raném věku.
- Logicko-matematickou inteligenci můžeme vidět u dětí, které jsou velice dobré v počítání z hlavy, jsou schopné rozčlenit a správně zařadit jednotlivé objekty, rozumějí vztahům mezi věcmi a jsou schopné se úspěšně vyjádřit a pohybovat v umělém způsobu chování.
- Přírodní inteligence se projevuje ve zvláštní vnímavosti k přírodě, životnímu prostředí a lidským bytostem. Tato vnímavost vede k podrobnému rozpoznávání a roztřídění rozmanitostí světa kolem nás.Touto inteligencí jsou obdařeni především vědci. Děti obdařené touto inteligencí projevují zvláštní zájem o přírodní jevy, zvířata a rostliny.
- Tělesně-pohybovou inteligenci najdeme u každého, kdo je schopen kontrolovat a koordinovat své vlastní pohyby, kdo má vyvinutou mimiku a bohatou řeč těla, kdo obratně manipuluje s různými předměty. Obecně řečeno, je to inteligence u jedinců, kteří dokonale ovládají své tělo. Toto lze vypozorovat u dětí, které mají dobrý cit pro rovnováhu a tělesnou koordinaci a které projevují talent pro manuální činnosti, používají spíše non-verbální styl komunikace a rády se hýbou a sportují.
- Vizuálně-prostorová inteligence je typická pro lidi, kteří vnímají a zapamatují si snadno jednoduché i složitější formy, pamatují si vnější vzhled jednotlivých předmětů a mají dobrý smysl pro orientaci. Tuto inteligenci lze pozorovat u dětí, které mají dobrou paměť na detaily, které vytvářejí grafické kompozice a které jsou schopné se rychle zorientovat v novém či cizím prostředí.