SLAVÍME 10 let! | MÁME NOVOU PRODEJNU. Navštivte nás ve Fulneku na náměstí.

Headu | Montessori - Můj domeček

Kód: HEIT20836
494 Kč 408 Kč bez DPH
Skladem (1 ks)
Můžeme doručit do:
26.11.2024
Možnosti doručení

Krabička her, při kterých se děti naučí rozeznat a roztřídit jednotlivé dílky, určit jejich tvar a umístit je na správné místo. || Od 2 let

Detailní informace

Detailní popis produktu

Sada her MŮJ MONTESSORI DOMEČEK je učební pomůcka pro rozvoj samostatnosti, sebedůvěry a sebeúcty. Je inspirována teoriemi Marie Montessori, podle nichž musí být hra příjemná, konstruktivní a spontánní, aby děti rozvíjely řadu schopností a dovedností (např. osobní identita, kreativita, intuice, důvtip, pozornost, logické myšlení, jazyk a sociální vztahy).

Hra je určená pro děti ve věku dva až pět let. V této fázi vývoje se rozvíjí zájem o svět kolem nich a zvídavost.

Možnosti her:

Postav důmDěti bude bavit skládání šesti skládaček místností a přiřazování 30 předmětů do jednotlivých místností a jejich přesouvání a budování velkého domu. Mohou si hrát samy nebo mohou rozdělovat předměty do kategorií podle jednotlivých místností, do kterých patří.

Bingo místnostiTuto hru hrají minimálně dva a maximálně šest hráčů. Každé dítě si zvolí kartu místnosti a položí ji před sebe na stůl. 30 tvarovaných kartiček s předměty se zamíchá a rozloží obrázkem dolů na hrací plochu. Děti jedno po druhém obrací kartičky předmětů. Pokud předmět patří do jejich místnosti, vyhrají ho a položí ho do místnosti, pokud ne, vrátí kartičku obrázkem dolů na hrací plochu. Vyhrává dítě, které jako první doplní všech pět předmětů do karty místnosti.

Najdi vetřelceTuto hru hrají dvě dvojice dětí. Do krabice vložte čtyři předměty z jedné místnosti a jednoho vetřelce. Jeden hráč z dvojice musí běžet ke krabici, najít vetřelce a pak běžet zpátky a dát ho svému spoluhráči, který musí nahlas říct název vetřelce. Vyhrává dvojice, která to zvládne jako první.

Najdi tvarTuto hru hrají dvě dvojice dětí. Do krabice vložte 30 tvarovaných kartiček předmětů. Dospělý řekne počáteční písmeno předmětu, který mají děti najít. Jeden hráč z každé dvojice musí běžet ke krabici, najít předmět a pak běžet zpátky a dát ho svému spoluhráči, který musí nahlas říct název předmětu. Vyhrává dvojice, která to zvládne jako první.

Obsah balení:

  • Kartičky s obrázky místností v domě (6 ks): kuchyň, obývací pokoj, koupelna, ložnice, terasa, půda.
  • 30 ks různých tvarů znázorňujících předměty, které se v místnosti nacházejí (pět pro každou místnost).

Doplňkové parametry

Kategorie: První dětské hry
Hmotnost: 0.94 kg
Co rozvíjí: Logika, Soustředění, Znalost
Rozměry balení: 24,5 x 24,5 x 5,5 cm
Věk: 2, 3, 4, 5
5
1x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:
5
DB Avatar autora | 1.2.2024
Vnučka byla nadšená. Jinak vše OK.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Headu vytváří zábavné a vysoce kvalitní hry, hračky, knihy a aplikace pro rozvoj základních dovedností dětí pomocí inovativních výukových metod (např. Montessori). Hry a hračky Headu jsou zábavné, poutavé a vyrobené z odolných a vysoce kvalitních materiálů (ze dřeva, z papíru, textilií a dalších).

Všechny produkty jsou vyráběné v Itálii za přispění pokrokově smýšlejících autorů, designérů a ilustrátorů z celého světa. Výzkumné centrum společnosti spolupracuje s prestižními pedagogy, učiteli a odborníky na rozvoji dětí.

Během procesu učení a při budování dovedností používají děti svůj mozek různými způsoby, jako by čerpaly z různých sad „intelektuálních zdrojů“. Ve společnosti Headu jsou si toho vědomi a rozvíjí různé oblasti inteligence dětí:

  • Osobnostní intrapersonální inteligence vidíme silně u osob vědomých si svých vlastních pocitů a emocí. Tyto děti jsou vnímavé i (sebe)kritické, jsou schopné se rozhodovat a dosahovat cílů.
  • Jazykově-verbální inteligence je typická pro osoby, které využívají bohatou slovní zásobu kreativním způsobem a vyjadřují se jasně a věcně, a to ústně i písemně. U některých dětí můžeme tyto tendence pozorovat již v raném věku.
  • Logicko-matematickou inteligenci můžeme vidět u dětí, které jsou velice dobré v počítání z hlavy, jsou schopné rozčlenit a správně zařadit jednotlivé objekty, rozumějí vztahům mezi věcmi a jsou schopné se úspěšně vyjádřit a pohybovat v umělém způsobu chování.
  • Přírodní inteligence se projevuje ve zvláštní vnímavosti k přírodě, životnímu prostředí a lidským bytostem. Tato vnímavost vede k podrobnému rozpoznávání a roztřídění rozmanitostí světa kolem nás.Touto inteligencí jsou obdařeni především vědci. Děti obdařené touto inteligencí projevují zvláštní zájem o přírodní jevy, zvířata a rostliny.
  • Tělesně-pohybovou inteligenci najdeme u každého, kdo je schopen kontrolovat a koordinovat své vlastní pohyby, kdo má vyvinutou mimiku a bohatou řeč těla, kdo obratně manipuluje s různými předměty. Obecně řečeno, je to inteligence u jedinců, kteří dokonale ovládají své tělo. Toto lze vypozorovat u dětí, které mají dobrý cit pro rovnováhu a tělesnou koordinaci a které projevují talent pro manuální činnosti, používají spíše non-verbální styl komunikace a rády se hýbou a sportují.
  • Vizuálně-prostorová inteligence je typická pro lidi, kteří vnímají a zapamatují si snadno jednoduché i složitější formy, pamatují si vnější vzhled jednotlivých předmětů a mají dobrý smysl pro orientaci. Tuto inteligenci lze pozorovat u dětí, které mají dobrou paměť na detaily, které vytvářejí grafické kompozice a které jsou schopné se rychle zorientovat v novém či cizím prostředí.